Klachtenregeling
Als een jongere of hun opvoeders niet tevreden zijn, horen wij dit graag terug. Samen zoeken we naar een passende oplossing. Door klachten te uiten, krijgen we de kans om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren en te leren van eventuele ontevredenheid. We waarderen uw feedback en streven ernaar om continu te verbeteren.
Heeft u een klacht dan kunt u het klachtenformulier invullen en mailen naar: klachten@innovazorg.nl.
Wij zullen uw klacht zorgvuldig en conform het klachtreglement behandelen.
Innovazorg is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling & VWS erkende Geschillencommissie. Heeft u een klacht en komt u er met Innovazorg of met de onafhankelijke klachtencommissie niet uit dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie www.erisietsmisgegaan.nl
Klachtenformulier
Met dit formulier dient u schriftelijk een klacht in over de dienstverlening van Innovazorg.
De klachtencoördinator neemt na ontvangst van uw klacht contact op en bespreekt met u op welke wijze uw klacht kan worden behandeld. Hierna ontvangt u binnen drie werkdagen een schriftelijke bevestiging van de afspraken die met u zijn gemaakt. Innovazorg streeft na om uw klacht binnen twee weken af te handelen.
Wilt u hulp bij het invullen van dit formulier, bel dan de klachtencoördinator via 010-8200889. Om uw klacht beter en sneller te kunnen behandelen vragen wij u om alle onderstaande vragen te beantwoorden.
De machtiging geldt alleen voor de informatie die noodzakelijk is voor de afwikkeling van uw klacht.